به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی روز دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ در مجمع موسسات قرآن و عترت استان با اشاره به دغدغه‌های حوزه قرآن و عترت اظهار داشت: موضوع قرآن محور اصلی حکومت و نظام اسلامی است اما پس از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز مورد توجه جدی قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه امیدواریم در گام دوم انقلاب به موضوع قرآن بیشتر پرداخته شود، ادامه داد: هر اقدامی نیازمند برنامه ریزی و گفتمان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: باید برای رفع مسائل و مشکلات حوزه قرآن بسته‌هایی تهیه و در اختیار مقامات بالا دستی قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: برخی اقدامات نیازمند تصویب قوانین از جانب مجلس شورای اسلامی است در غیر این صورت اقدامات بر زمین می‌ماند.

حجت الاسلام معتمدی بیان کرد: باید مجمع و اتحادیه قرآن و عترت با یکدیگر هم سو و هم جهت باشند تا اقدامات در مسیر درست انجام شود.

وی با بیان اینکه باید استعداد مراکز و افراد شناسایی شوند، افزود: لازمه استعدادیابی برگزاری نشست‌های هدفمند و تشکیل هیات اندیشه ورز به همراه تولیدات است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: برای به ثمر رسیدن طرح‌های فرهنگی و قرآنی نیازمند همگرایی هستیم تا بتوانیم از اعتبارات کشوری برای این طرح‌ها استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خانه تک تک افراد و خدمت رسان مردم است و همگان می‌توانند از این ظرفیت استفادت کنند.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: توقع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از استان اصفهان بسیار بالاست زیرا پتانسیل‌های فراوانی در این استان وجود دارد و ایشان انتظار دارند در مسائل ملی و‌ کشوری این استان مشارکت داشته و بسته‌های مختلفی ارائه کند.
خاطرنشان می‌شود، حجت الاسلام والمسلمین معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بعدازظهر امروز دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ درجلسه مجمع موسسات قرآن و عترت استان که باحضور حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی برگزارشد ؛ پس از استماع صحبت ها و دغدعه های اعضای این جلسه با آنان گفت و گو کرد