به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان  در دیدار با اعضای شورای انجمن خوشنویسان اصفهان، با مهم وارزشمند دانستن هنر خوشنویسی گفت:آنچه در حوزه خوشنویسی انجام می شود برگرفته از آیات قرآن کریم واحادیث اهل بیت علیهم السلام و سخنان واشعار بزرگان است که همه این ها به نوعی معنوی هستند.
حجت الاسلام معتمدی با تقدیر از استادان انجمن خوشنویسان که با آموزش هنرجویان این  موجبات انتقال این هنر فاخر به نسل های بعد از خود شده اند افزود:یکی از ارزشمند ترین سرمایه های این کشور در بخش فرهنگ و هنر وجود استادان و هنرجویان خوشنویس است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های فرهنگی هنری استان اظهار کرد: هنر خوشنویسی هنری قابل تامل و احترام بوده چرا که این هنر در خدمت مفاهیم اسلامی ایرانی و ماهیتا متعالی است.
وی در پایان سخنان خود بر حمایت و همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با انجمن خوشنویسان استان تاکید نمود.
درابتدای این دیدار رئیس و اعضای شورای انجمن خوشنویسان اصفهان به بیان مسائل حوزه کاری خود پرداختند.
خاطرنشان می شود، دیدار اعضای شورای انجمن خوشنویسان اصفهان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور علی گرامی مدیریت مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان عصرچهارشنبه ٢۴آذر١۴٠٠ در دفتر مرکزی این انجمن واقع در خیابان نشاط  برگزار شد.