به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی روز شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ در دیدار با هنرمند خوشنویس استاد علی فرزانه اظهار داشت: اصفهان ظرفیت‌های فراوانی در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری به ویژه خوشنویسی دارد.

وی ادامه داد: ساماندهی عرصه خوشنویسان و ایجاد بانک اطلاعاتی به روز برای عرصه خوشنویسس ضرورتی است که باید مدنظر قرار بگیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: در بین افراد مختلف جامعه استعدادهای عظیمی از جمله خوشنویسی، تئاتر، بازیگری وهنرهای تجسمی و … نهفته است که باید از این سرمایه‌ها در تمامی حوزه‌ها استفاده شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره خوشنویسی در اصفهان تصریح کرد: باید برنامه سالانه برای خوشنویسی اصفهان در نظر گرفته شود تا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان از این هنردوستان تشکر و قدردانی کند.

حجت الاسلام معتمدی با اشاره به سیاستگذاری در حوزه خوشنویسی استان اصفهان گفت: با شهرداری مذاکره خواهیم کرد تا در کلان شهر اصفهان المان‌ها و مکان‌هایی مختص رویدادهای خوشنویسی در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه آموزش ریشه و اصل تمامی کارها است، خاطرنشان کرد: آموزش در تمامی حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری در حال انجام است اما برای این آموزش‌ها باید پیوست تولیدات مدنظر قرار بگیرد.

خاطر نشان می‌شود، دیدار استاد علی فرزانه هنرمند خوشنویس اصفهانی ورئیس انجمن خوشنویسان استان روز شنبه هشتم آبان ۱۴۰۰ با حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ، با حضور رضا دهقانی سرپرست معاون هنری سینمایی اداره کل و علی گرامی مدیریت مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان برگزار شد.